Direktlänk till inlägg 24 maj 2014

The Revenge kapitel 3

Av emelie nilsson - 24 maj 2014 17:50

      


När vi hade satt oss frågade Louis någonting som fick hela mig och stelna till och jag fick verkligen kämpa med att hålla tårarna inne

"What was that call about?" frågade han 

"M-m-my grandmother has d-died" stammade jag tyst fram jag såg direkt att Louis stelnade för att han visste hur mycket min mormor betydde för mig.

"I´m so so sorry" sa han

"It´s okey" svarade jag

"So not to bother or something but what´s up with you and Harry?"

"Should you or i tell them?" sa jag kallt

"You can tell them" svarade han med en suck.




(Jag tar detta på svenska det blir enklast så/Emelie)




"Okej Jag och Harry var bästa vänner när vi  var yngre och om jag ska vara ärlig så höll jag på att falla för honom alltså falla hårt. men iallafall så skulle han precis sm ni skulle åka iväg på X Factor och Harry sa saker som "Jag smsar och ringer varje dag" och " När jag har vunnit ska du och jag åka på turne" men inget avdet hände utan han bröt kontakten helt jag smsade ringde osv men han svarade aldrig. Han kom inte heller tillbaka några veckor efter att han åkte blev som sakt mina föreldrar mördade och jag blev mobbad och gick ner 25 kilo.

Jag fick även flytta till min mormor i sverige och lärde mig svenska.

Nu har det gått tre och ett halvt år... Jo och jag kanske borde nämna att när Harry stack var jag nära på aatt ta livet av mig två gånger." sa jag

Jag visste att Louis visste allt om det här förutom att det var Harry som var min föredetta bästavän och när jag mötte louis ögon såg jag bara ilska och jag insåg att han skulle göra någonting dumt så jag ställde mig upp och sa

"Harry get you'r fat ass out off here now"

"Why?" frågadehan

"Just do as i say" Sa jag

Harry reste sig och gick och Louis reste sig och var på väg efter men jag tog tag i hans handled och drog tillbaka honom men han sa igenom tänderna

"Let me go now"

"No, Naill go to Harry" Sa jag Naill löd '

"Louis sit down i dont want to hurt you" och han satte sig ner 

"Zayn, Liam look so Louis stay here. I'm going to get Harry and Naill "

__________________________________________________________________________________________________

Jag vet att det var kort men jag har saker att göra och jag är ledsen att jag är så dålig på att uppdatera





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie nilsson - 25 februari 2015 11:14

Jag lägger ner bloggen pga. Jag har mkt at göra och det är ingen som läser   ...

Av emelie nilsson - 17 maj 2014 22:00

                                                             Jenny`s  perspektiv         När jag kom ner satt alla i soffan. Spänningen mellan mig och Harry var stel och der märkte tydligen Liam för att han frågade "Whats up betw...

Av emelie nilsson - 9 april 2014 14:53

                                                                  
    Jenny´s Perspektiv Äntligen hade flyget landat, det var en halvtimme tidigt så jag bestämde mig för att köpa kaffe och ringa min älskade kusin Louis. Jag gick in på de...

Av emelie nilsson - 8 april 2014 18:56


         Jenny Tomlinson ja juste ni såg rätt Tomlinson hon är nämligen Louis Tomlinsons kusin. Jenny och Harry Styles var bästa vänner förut men han övergav henne när han åkte iväg på X-Factor han  lovade Jenny en del saker som han inte håll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards